Bratara Fitness

WOW Biz Kanal D 9 octombrie - Lavinia Parva



Album: "Lucrez de un an la un album si inca nu l-am terminat. Sper sa iasa bine".
Ziare: "Mi-as dori sa fiu pe prima pagina a ziarelor, insa cu lucruri legate de profesia pe care o am".
Paparazzi: "Am avut o perioada grea dintr-un singur punct de vedere, acesti paparazzi au exagerat, au intrecut masura la propriu si m-am simtit hartuita".
Bodyguard: "Mi-am luat bodyguard pentru ca ei sunt foarte agresivi, unul din ei a zis: 'Noi suntem smecheri, suntem golani si facem tot ce ne dorim!'".
Relatie: "Aceasta relatie a inceput de curand si cu siguranta ati aflat cu totii, nu avem cum sa ascundem asemenea lucru".
Lucruri normale: "Avem casele noastre, el are casa lui si eu am casa mea. Sigur ca ne vizitam, mergem la teatru, la film, facem lucruri absolut normale".
Andreea Marin: "Am vazut-o doar la televizor si am doar lucruri frumoase de spus la adresa ei".