Bratara Fitness

Boier Bibescu feat. Alex Velea - Imi e dor Versuri

Imi e dor de noptile calde
Si briza usoara
Sa pierd vremea cu tine
Pe vreo banca, pe-afara

Sa vorbim despre toate
Si nimic, intr-o seara
Sa privim rasaritul
Pentru-a nu stiu cata oara
Boier Bibescu feat. Alex Velea - Imi e dor

Boier Bibescu feat. Alex Velea - Imi e dor Versuri - Lyrics


Ne punem ochelari de soare
Si fugim cu primul tren
Gasit in gara, catre mare

Trimitem luna la culcare
Si facem din noapte zi
Pana dimineata soare

Shot dupa shot pan' la ultimul ban
E mare petrecere, e mare bairam

Sa vina vara cu plaja si marea
Cu soarele, sarea
Imi e dor

Sa mergem seara in talpile goale
Pe-un tarm oarecare
Undeva pe glob

Sa nu dormim deloc
Sa stam seara la foc
In acest loc as vrea sa ma-ntorc

Sa vina vara cu plaja si marea
Cu soarele, sarea
Imi e dor
..